Testimoni Ostenutrix Shaklee

Testimoni ostenutrix Shaklee. Hana sendiri pun jadi pengguna tegar dengan ostenutrix ni. Tak boleh tinggal setiap malam wajib makan samada travel ataupun tak. Dah jadi rutin tetap sebelum tidur.

Ingat lagi masa tahun 2018 ke 2019 sebelum PKP, Hana ada buat bone checkup dekat branch Shaklee Penang. Waktu tu baru tau rupanya kalsium Hana dalam badan paras-paras hidung saja. Sikit lagi nak masuk ke tahap osteopenia.

Bermula dari situlah Hana konsisten makan ikut dos yang Shaklee cadangkan sampai ke hari ini. Efek yang dapat lepas amalkan ostenutrix, dah jarang-jarang kena tarik mengkarung atau krem. Sebelum tu, selalu sangat kena tarik waktu tengah tidur atau tengah drive. Sakit uii! Alhamdulilah sekarang dah berkurangan.

Lepas tu yang paling best amalkan ostenutrix ni adalah melawaskan. Natural clock Hana selalunya waktu subuh tapi sangat smooth. Takda nak termenung lama-lama dalam tandas ke apa. Yang ada sembelit Hana sangat rekemen korang amalkan ostenutrix ni.

Badan lenguh seharian beraktiviti pun hilang keesokkannya malah tidur pun lena. Jadi yang ada masalah tidur, kena mula ambil sumber mineral yang cukup tau.

Ini antara testimoni dari Hana sendiri. Di bawah pula Hana nak kongsikan testimoni pengguna ostenurix Shaklee.

Testimoni Ostenutrix Shaklee

1. Pengalaman bersalin dah takda sembelit

2. Bawa grab bangun pagi dah tak sakit badan

3. Bangun pagi pinggang dah tak sakit

4. Dapat tidur yang lena lingkaran bawah mata hilang

5. Tiada masalah sembelit masa berpantang

6. Sakit belakang berkurang, bangun pagi badan segar.

Baca sini juga:

Cara Nak Elak Tulang Rapuh

5 Sebab Kurangkan Kalsium Dalam Badan

Manfaat Dan Kebaikan Ostenutrix Shaklee

Cara Nak dapatkan Ostenutrix Shaklee

Untuk pembelian produk Shaklee boleh dibeli secara online di sini atau boleh hubungi Hana di whatsapp untuk dapatkan supplement anda hari ini.

Jika anda ingin dapatkan dengan harga lebih murah, boleh mendaftar sebagai ahli shaklee dan teruskan dengan aktifkan keahlian disini (daftar ahli shaklee online).

Atau ada pertanyaan dan bantuan dari hana, boleh klik di sini untuk pautan link whatsapp hana. Hana akan reply dalam masa 24 jam dan bantu anda jadi ahli.

(Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.Ini adalah iklan produk suplemen)

Hana A Razak | SID1253416 | Shaklee Business Leader DDE

Leave a comment