Promosi April Shaklee

Assalamualaikum, salam 1 April 2023. MashaAllah sekejapnya dah masuk quater kedua untuk tahun ni. Sempena awal bulan ni, selalunya Shaklee dah annouce promotion untuk April. Lepas sahur tadi terus excited masuk website.

Tapi pagi tadi ada benda lain yang hana lebih excited! Website Shaklee dah berwajah baru. Cantik sangat. Aesthetic look. Clean and fresh. Dah ala-ala buka website Shaklee US tau. Mata pun seronok nak scroll sana sini.

Vitamin Set Rahmah Shaklee

Promosi bulan April ni antara yang paling best antara bulan-bulan sebelum ni. Sempena kempen menu rahmah yang kerajaan sediakan jadi Shaklee juga ada Set Rahmah yang sangat berbaloi untuk semua pelanggan samada dah ahli atau belum ahli lagi.

Rahmah Meal Promotion

Healthy Set Rahmah A

Rasa nak menjerit kan bila tengok harga yang Shaklee bagi. Murah sangat sangat. Yang jadi dah pengguna Shaklee mesti tau berapa harga satu tong ESP ni. Bila tengok set Rahmah A ni sangat rugi tak grab. Terutamanya yang belum lagi ahli sebab anda diberi keistimewaan yang mana beli set ni automatik dapat percuma keahlian. Dah tak perlu bayar Rm35 tau.

  • Set A (Vitamin C + ESP)
  • Percuma keahlian (jimat RM35)
  • Harga RM99 SAHAJA!

Healthy Set Rahmah B

Yang nak ambil set B pun boleh. Mana tau nak buat stok sendiri atau belikan untuk suami sekali ke mak ayah ke adik beradik ke kan.

Untuk yang belum ahli lagi, set ni jimat banyak juga sebab Shaklee bagi sekali percuma penghantaran tau.

  • Set B ( Twin Set Vitamin C + ESP)
  • Percuma keahlian (jimat RM35)
  • Percuma Penghantaran (jimat RM10)
  • Harga RM188 SAHAJA!

Promotion April Shaklee

Untuk bulan ni bukan Set Rahmah saja ada promosi tau, ada juga produk lain yang boleh anda rebut peluang sepanjang bulan April ni.

Antaranya :

Health For All Promotion
Cantik Menawan Dengan Youth
Basic H Cucian Organik

Amacam rasa macam wow tak lepas tengok semua promotion April ni ?

Jika anda nak dapatkan salah satu produk promosi ni atau nak Set Rahmah boleh terus klik link whatsapp hana dibawah. Hana akan bantu dan consult yang terbaik untuk anda.

https://hi.jomwasap.my/hanaarazak

(Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplemen)

Hana A Razak | SID1253416 | Shaklee Business Leader

One comment

Leave a comment