Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

4 sebab mengapa Hana memilih vitamin Shaklee. Sebagai pengguna sejak 2014, Shaklee adalah satu-satunya vitamin yang Hana konsisten sampai ke harini. Takda lagi tukar atau bercampur brand. 100% letak kepercayaan kepada Shaklee.

Bermula dengan membuat bacaan dan ramai yang cadangkan Shaklee. Dari situlah Hana jatuh cinta selepas tiga tahun barulah Hana daftar sebagai ahli Shaklee. Ada 4 sebab yang Hana nak kongsikan. Sebab yang keempat tulah punca Hana setia dengan Shaklee.

1. Percaya Pada Brand Shaklee

Untuk memilih supplement ni bukan sebarangan ya Hana akan beli dan makan. Sebabnya benda nak masuk dalam badan mesti lah nak yang terbaik. Jadi Shaklee anatar brand yang bertahan lama dekat dunia. Dunia ya dah lebih 100 tahun. Di pasaran Malaysia dah lebih 35 tahun.

Komitmen founder Shaklee iaitu Dr. Forrest C. Shaklee untuk membantu orang lain hidup lebih sihat bermula apabila beliau mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat lebih 100 tahun yang lalu. Dalam membina legasi inovasi dan sainsnya, falsafah Living in Harmony with Nature adalah tunjang jantung kepada semua yang dilakukan.

Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, Shaklee telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan.

“Kami membuat produk yang lembut kepada alam sekitar dan tidak pernah membuat ujian ke atas haiwan. Saya tidak akan mencipta produk yang akan merosakkan satu sel tisu di dalam badan. ”

Dr. Forrest C. Shaklee
Pengasas, Shaklee Corporation
.

2. Selamat, Terbukti, Berkesan

Yang kedua adalah vitamin Shaklee selamat, terbukti dan berkesan kepada yang mengamalkan secara konsisten.

  • Produk bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  • Produk mematuhi standard keselamatan tertinggi.
  • Produk lembut pada persekitaran.
  • Setiap satu daripada produk adalah bebas gluten.
  • Tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan kami bebas dari penganiayaan.
Selamat untuk jangka panjang

Shaklee sentiasa memberi perhatian kepada kualiti setiap produk. Walaupun pengeluar menjalankan ujian ini, apabila produk ini dihantar ke Shaklee, Shaklee menjalankan ujian bebas sendiri. Shaklee mengendalikan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk kepada anda.

Terbukti dengan kajian

Produk Shaklee disokong oleh lebih daripada 100 paten dan yang sedang dipaten. Shaklee mempunyai lebih daripada 135 kajian klinikal, kertas saintifik, dan pembentangan, termasuk Kajian Landmark dan Kajian Telomere.

Bacaan penuh di healthresource.Shaklee.com untuk keseluruhan kompendium penyelidikan yang ditaja oleh Shaklee.

Berkesan untuk pengguna

Atlet yang dikuasakan oleh Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak, dan gangsa dalam perlawanan. Produk Shaklee memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet pasukan prestasi tulen kelas dunia Shaklee sehinggalah ke angkasawan NASA.

3. Kajian Landmark Dan Telomere

Changing Brands Can Change Your Life

Kajian Landmark, diketuai oleh penyelidik pemakanan yang terkenal, Dr. Gladys Block bersama University of California, Berkeley, merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen.

Kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak, dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil suplemen atau pengambil suplemen bukan produk Shaklee.

Ahli Lembaga Penasihat Saintifik Shaklee Dr. Elizabeth Blackburn adalah Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan dan dianggap sebagai individu terpenting dalam sains telomere. Shaklee telah bekerjasama dengan Dr. Blackburn dan terbukti bahawa menggunakan makanan tambahan Shaklee untuk jangka panjang menyebabkan penurunan kadar kependekan telomere sebanyak 40% di kalangan umur orang dewasa berbanding dengan kumpulan kawalan yang sihat.

4. Kesan Baik Pada Kesihatan

Untuk kesan sepanjang Hana jadi pengguna Shaklee sejak 2014 banyak kesan baik untuk kesihatan badan. Hana ingat lagi produk pertama yang Hana beli adalah B Complex, OmegaGuard dan Vitamin C.

Asbab Hana jadi pengguna disebabkan dapat tau sebagai pembawa talasemia. Simptom yang makin lama makin menjejaskan aktiviti harian kerap pitam, semput, stress dan cepat penat. Bila dah tau diri ini pembawa talasemia, supplement sangat membantu untuk badan Hanasentiasa sihat dan kekal aktif.

B Complex Hana amalkan sejak 2014 sampai ke harini. Dah 9 tahun rupanya. Tak tinggal langsung. Alhamdulilah, takda lagi agenda pitam, semput. Dulu sebulan sekali mesti jadi. Badan pun bila terlebih aktif takda rasa cepat letih.

3 beradik wajib makan setiap pagi

Vitamin C sebenarnya Hana ambil untuk kurangkan sinus. Bila makan seafood mesti hidung alergik dan gatal. Lama-lama perasan alergik tu makin berkurangan. Yang bestnya, demam dan selesama jarang-jarang dapat. Syukur sangat sebab dalam setahun belum tentu demam.

Macam penangan covid satu family Hana kena. Hana paling chill. Mula dengan simptom sakit tekak. Tekak rasa berat. Tapi takda demam batuk macam orang lain. Simptom sakit tekak pun dalam 2-3 hari saja. Boring juga sebab kena kuarantin tapi simptom tak macam orang lain yang melepek tak larat.

Mungkin pertahanan imun kebal asbab konsisten vitamin c setiap hari.

Musim covid Vitamin C paling laku keras

Kesan baik yang paling Hana tak lupa adalah dengan Vivix. Sampai bila-bila ingat cerita testimoni Shaklee saya ni . Alhamdulilah asbab ambil vivix takda kena operation.

Pujaan hati yang first class

Banyak la kesan baik yang Hana dapat dengan Shaklee. Nak ceritakan satu persatu boleh jadi journal panjang nanti. Setkat ni setiap tahun buat full checkup blood test semua dalam keadaan baik kecuali blood count saja lah rendah sebab sebagai pembawa talasemia tak boleh buat apa-apa. Ianya genetik.

Testimoni Shaklee US

Master Suzanne berumur 80 tahun tau. Ambil Shaklee sejak remaja lagi. Dah 52 tahun bersama Shaklee. Sangat teruja bila dengar!

Umur 96 tahun dan masih kuat berjalan. Penangan konsisten amalkan Shaklee.

73 tahun hidup sihat tanpa sebarang ubatan!

92 tahun dan dah jadi pengguna Shaklee selama 45 tahun.

Baca sini juga:

9 Kepentingan Vitamin C Shaklee

Manfaat Dan Kebaikan Vitamin C Shaklee

Cara Nak Dapatkan Vitamin Shaklee

Untuk pembelian Vitamin Shaklee boleh dibeli secara online di sini atau boleh hubungi Hana di whatsapp untuk dapatkan supplement anda hari ini.

Jika anda ingin dapatkan dengan harga lebih murah, boleh mendaftar sebagai ahli shaklee dan teruskan dengan aktifkan keahlian disini (daftar ahli shaklee online)

Atau ada pertanyaan dan bantuan dari hana, boleh klik di sini untuk pautan link whatsapp hana. Hana akan reply dalam masa 24 jam dan bantu anda jadi ahli.

Pengguna setia Shaklee sejak 2014

(Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.Ini adalah iklan produk suplemen)

Hana A Razak | SID1253416 | Shaklee Business Leader DDE

4 comments

Leave a comment